Friday, February 26, 2010

အမုန္းစက္၀န္း


နွလုံးေသြးေၾကာေတြအနွံ႕ ျဖတ္သန္း စီးဆင္းရင္း က်ေနာ့္ ေသြးေတြကုိ ပြက္ပြက္ဆူေအာင္ လုပ္ေနတဲ့ အက္ရီနာလင္ ဟုိမုန္းဓာတ္ေတြရဲ႕အလ်င္ကုိ က်ေနာ္ ခံစားမိနဳိင္တယ္။

အုန္းပင္ရိပ္ေအာက္မွာ ထုိင္ရင္း ကုန္စုံဆုိင္ ေ႐ွ႕တံခါးေပါက္ကုိ က်ေနာ္ မ်က္ေစ့ေဒါက္ေထာက္ ၾကည့္ေနမိတယ္္။ က်ေနာ့္ ရင္ဘတ္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြကေတာ႔ အရမ္းကုိ အသားက်ေနျပီးသား ခံစားခ်က္ေတြပါပဲ။

သည့္တုိင္ေအာင္ ေနာက္ဆုံး သတ္ျဖတ္ခဲ့တုန္းကထက္ ခုဟာက က်ေနာ့္အတြက္ ပုိျပီး စိတ္လွဳပ္႐ွားစရာ ေကာင္းေနမလားပဲ။

တေမ႔တေမာ စိတ္ၾကည္နူးရမယ့္ အခ်ိန္မတုိင္ခင္ ေက်ာ္လႊားရမယ့္ အခ်ိန္နာရီေတြကုိ လက္ခ်ဳိးေရရင္း အုန္းပင္ေအာက္မွာ မ႐ုိးမ႐ြ ဆက္ေစာင့္ေနလုိက္တယ္။

ဒီလုိေစာင့္ရင္း ဂိတ္ေစာင့္႐ုံေလးကုိ က်ေနာ္ တစ္ခ်က္ သတိထားျပီး ၾကည့္မိ္တယ္။ အဲဒီ ဂိတ္ေစာင့္ကုိေတာ႔ ခပ္လြယ္လြယ္ေလးပဲ အလဲထုိးနွက္ခဲ့ျပီးသား။ သတိလည္း ျပန္လည္လာဦးမွာ မဟုတ္လုိ႔ က်ေနာ္႔အတြက္ေတာ့ ဘာမွ စုိးရိမ္စရာ မ႐ွိ။

ဒီအခ်ိန္မွာ အေ၀းက စကားေျပာသံေၾကာင္႔ က်ေနာ္႔မ်က္လုံးေတြ တဖန္ ကုန္စုံဆုိင္ မ်က္နွာစာဆီ ျပန္ေရာက္လာတယ္။

အလုပ္သမားနွစ္ေယာက္ အနီးက ဟင္းလင္းျဖစ္ေနတဲ႔ ကားမ်ားထားရာေနရာမွာ ႐ွိတဲ႔ ေ႐ႊေရာင္အယ္ေမရာ ကားဆီ ေလွ်ာက္လာေနၾကတာ။

ေနာက္ ဂိတ္ေစာင့္႐ုံေလးကုိ္ အမွတ္တမဲ့ေတာင္ ၾကည့္မသြားဘဲ လမ္းမေပၚ ေမာင္းထြက္သြားတဲ့ သူတုိ႔ကုိ သာမန္ စိတ္ေက်နပ္မွဳမ်ဳိးေလာက္နဲ႔ က်ေနာ္ လွမ္းၾကည့္ေနခဲ့တယ္။

အရာရာကေတာ့ က်ေနာ္ထင္ထားသလုိ တစ္ဆင့္ျပီးတစ္ဆင့္ ေခ်ာေမြ႔လွပါဘိ္။

တုန္ရီေနတဲ့ နွလုံးခုန္သံကို က်ေနာ္ နားစြင္႔ရင္းပဲ ထပ္္ေစာင္႔ေနလုိက္တယ္။ မိနစ္အနည္းငယ္ အၾကာမွာေတာ႔ က်ေနာ္႔အတြက္ ဆုထူးၾကီး အပ္နွင္းခံရမယ္႔ အရိပ္လကၡဏာ ျပပါျပီ။ အဲဒါကေတာ႔ သူမ-

သူမ ကာလုိတီ ပါပဲ ။

အနက္ေရာင္ လက္ကုိင္အိတ္ထဲမွာ ေသာ႔တြဲကုိ ေမြေနွာက္႐ွာရင္း ကားဆီကုိ ေလွ်ာက္လာေနတဲ့ သူမရဲ႕ ပိန္ပိန္ပါးပါးသ႑ာန္ကုိ ျမင္လုိက္ကတည္းက စိတ္လွဳပ္႐ွား တက္ၾကြမွဳေတြနဲ႔ က်ေနာ္႔ မ်က္လုံးေတြ အေရာင္လက္လာတယ္။

သူမရဲ႕မ်က္နွာကုိ မျမင္ရေပမယ္႔ သူမ ဘယ္လုိပုံ ေပါက္ေနမလဲဆုိတာ က်ေနာ္သိေနတယ္။ ဟုိလြန္ခဲ့တဲ့ ေလးရက္ ကုန္စုံဆုိင္ထဲမွာ ပထမဆုံး က်ေနာ္ သူမကုိ ၾကဳံဆုံခဲ့ဖူးသလုိပဲ ေနမွာေပါ႔။ ျပီးေတာ႔ ေနာင္္ျဖစ္လာမယ့္ အရာအားလုံးဟာလည္း သူမရဲ႕ အမွားအယြင္းေတြပဲ ဆုိတာ။

အဲဒီေန႔က သူမ အေတာ္ေလး နေမာ္နမဲ႔ နဳိင္တယ္။ ဒူေမာ္ရီယား (du Maurier) စီးကရက္ တစ္ေတာင့္အတြက္ က်ေနာ့္ဆီက ေငြနွစ္ခါယူလုိက္တယ္။ အဲဒီ ငတုံးမ သူ႕လုပ္ရပ္ကုိ သတိေတာင္ ျပဳလုိက္မိပုံ မေပၚဘူး။ က်ေနာ္လည္း ဒီအေၾကာင္း သူ႔ကုိ ေျပာမေနေတာ႔ဘူး။ က်ေနာ္ဆုိလုိတာက၊ က်ေနာ္က ဘာ႔ေၾကာင့္ ေျပာေန၊ ႐ွင္းျပေနစရာ လုိသလဲ။ သူတုိ႔ဆုိင္ လာ၀ယ္ျခမ္းသူေတြရဲ႕ ပစၥည္းနဳန္းထားေတြကုိ မွန္မွန္ကန္ကန္ တြက္ခ်က္ယူဖုိ႔က သူတုိ႔ အလုပ္ပဲေလ။ ဒါကုိ သူမ သိသင္႔တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမ မသိဘူး။ အဲဒီလုိ သိရမယ့္အစား က်ေနာ္၀ယ္တဲ့ ပစၥည္းတန္ဖုိးရဲ႕ နွစ္ဆ တြက္ယူလုိက္တယ္။ အခုေတာ့ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ျပီး သူမ ဒဏ္ေပးခံရမယ္။ အဲဒီဒဏ္က က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္က ေပးမယ့္ဒဏ္။

က်ေနာ္႔လက္ေခ်ာင္းေတြက ဂ်ာကင္အက်ၤီအိတ္ထဲ ထည့္ထားတဲ့ လက္နက္ပစၥည္းနားမွာ။ ဒီပစၥည္းဟာ လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ ထိေတြ႕လုိက္တဲ႔အခါ သူ႔ရဲ႕ ပင္ကုိသဘာ၀ ေအးဆတ္ သိပ္သည္းမွဳက ပူေလာင္ေနတဲ႔ က်ေနာ့္အေရျပားကုိ ေလာင္ျမိဳက္္သြားသလုိသာ ႐ွိေတာ႔တယ္။ အထူးသျဖင္႔ ဒါကုိ က်ေနာ္က စိတ္ေအးျငိမ္းမွဳအျဖစ္ ျမင္တယ္။

ကာလုိတီဟာ ကားထားရာ ေနရာမွာ သူမတစ္ေယာက္ထဲ ႐ွိေနတာမဟုတ္ဘူး ဆုိတာကုိ သိဟန္မတူဘူး။ သူမရဲ႕ ကားအေနာက္ဖက္ကေန က်ေနာ္ကုန္းထ လာတာကုိေတာင္ သတိ မျပဳလုိက္မိဘူး။ သူမနားကုိ က်ေနာ္ ေရာက္လာျပီး ကားတံခါးကုိ ဆြဲဖြင့္လုိက္တဲ့အခ်ိန္ အထိပဲ ဆုိပါေတာ့။

သူမကုိ က်ေနာ္ ေဆာင့္ဆြဲထုတ္လုိက္ေတာ့ ေအာ္ဟစ္ရင္း သူမ အတင္း႐ုန္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က လူေၾကာက္မွ မဟုတ္တာ။

သူမ ျပန္ခုခံတုိက္ခုိက္တဲ့ အေနနဲ႔ လက္သည္း႐ွည္ေတြနဲ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႕ မဲနက္နက္ ကတၱီပါမ်က္နွာေပၚ ကုတ္ျခစ္တာ ခံလုိက္ရတယ္။

က်ေနာ္ အံ့အားသင့္သြားတယ္။ အရင္ က်ေနာ့္သားေကာင္ ျဖစ္ခဲ့ၾကတဲ့သူေတြဟာ ခုလုိ ျပန္ခုခံတာမ်ဳိး တစ္ခုေတာင္ လုပ္၀့ံၾကတာ မဟုတ္ဘူး။ သိပ္ကုိ လြယ္လြယ္ကူကူပဲ ျပီးသြားၾကတာ။

ဒါေပမယ့္ ကာလုိတီဟာ ခံစားလုိ႔ရပါလားဆုိတာ က်ေနာ္ အခု သိသြားျပီ။ တစ္ခ်က္ေလာက္ေလးနဲ႔ က်ေနာ္႔ကုိ ေတြေ၀သြားေစတဲ႔ သူမရဲ႕ ပမာမခန္႔မွဳကုိ လက္ပုိက္ၾကည့္ေနလုိ႔ေတာ့ မရဘူး။ ဒီလုိေန႔ကုိ အကြက္ခ်ျပီး ေစာင့္လာခဲ့တာ ၾကာျပီ။ ဒီေလာက္ေလးနဲ႔ အစီအစဥ္ေတြ အားလုံး အခ်ည္းနွီး ျပိဳက်ပ်က္စီးသြားမွာေတာ႔ က်ေနာ္ လက္မခံနဳိင္ဘူး။

လက္တျပန္စာေလာက္ ႐ွည္တဲ့ သံခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ဆြဲထုတ္ခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ အရသာေတြ႔မိတာက သူမ မ်က္လုံးေတြ ျပဴးက်ယ္သြားတဲ့ပုံပါပဲ။ သူမ လည္တုိင္ဆီ ခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ႐ုိက္ခ်လုိက္ခ်ိန္မွာေတာ႔ နာက်င္ကြဲအက္သံတစ္ခု ေပၚလာတယ္။ ညိဳျပာညက္ေနတဲ့ အသားအေရေတြ ကြဲ႐ွကုန္ျပီး ေသြးစိမ္းေတြ ပန္းထြက္လုိ႔ သူမရဲ႕ အျဖဴေရာင္ ႐ွပ္အက်ၤီေပၚ စြန္းထင္းကုန္တယ္။

ေနာက္ထပ္ျပီး သူမရဲ႕မ်က္နွာဆီ ခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ျဖတ္႐ုိက္ပစ္လုိက္တယ္။ သူမရဲ႕ပါးျပင္္ဆီ ခ်ိန္းၾကိဳးသံေတြ တ၀ီ၀ီျမည္လုိ႔။ သူမရဲ႕နွာေခါင္း႐ုိးေတာ့ က်ဳိးသြားတယ္ ထင္တယ္။ အဲဒီကေန ေသြးေတြ ျဖာဆင္းလာတယ္။ သူမဟာ နာက်င္မွဳေတြနဲ႔ ဟစ္ေအာ္ငုိရင္း ေျမျပင္ေပၚ ျပိဳလဲက်သြားတယ္။

သူမရဲ႕ အေပၚစီးက ရပ္ရင္း တုန္ယင္၀ပ္လွ်ဳိးေနတဲ့ သူမကို က်ေနာ္ အေပ်ာ္တေလွးၾကီးနဲ႔ ၾကည့္လုိက္တယ္။ သူမ ငုိယုိ ညည္းတႊားရင္းမွာပဲ သံခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ေျမာက္ျပီး ဆက္ကာ ဆက္ကာ က်ေနာ္ ႐ုိက္ခ်ပစ္လုိက္တယ္။

က်ေနာ္ သူမကုိ အေသေတာ့ မ႐ုိက္ဘူး။ အျပင္းအထန္ ဒဏ္ရာရသြားေလာက္ေအာင္ပဲ လုပ္လုိက္တယ္။ ဒီလုိ မေသမ႐ွင္ ေအာ္ဂလီဆန္စရာ ျမင္ကြင္းဟာ က်ေနာ္႔အတြက္ေတာ႔ ႐ွဳမျငီးစရာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ပါပဲ။

သူမရဲ႕ ဖုတ္လွဳိက္ဖုတ္လွဳိက္နဲ႔ အသက္လု႐ွဳေနသံကုိ အတုိင္းသား ၾကားေနရတယ္။ ဒီျမင္ကြင္းကေန အထြတ္အထိပ္ ၾကည္နူးမွဳကုိ ရ႐ွိဖုိ႔ ခဏတာ က်ေနာ္ တုန္႔ဆိုင္းေနလုိက္တယ္။

ျပီးေတာ႔မွ သူမေဘးနားဆီ ကုိယ္ကုိညႊတ္ျပီး ေအးဆတ္ၿပီး ေသြးစြန္းထင္းေနတဲ႔ ခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ဒဏ္ရာရထားတဲ့ သူမလည္တုိင္ကုိ ပတ္လုိက္တယ္။

ျဖတ္သန္းသြားတဲ႔ စကၠန္႔ေတြနဲ႔အတူ ခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ပုိျပီးတင္းလာေအာင္ က်ေနာ္ဆြဲလုိက္ေတာ႔ သူမ ဆုိ႔နင့္မြန္းက်ပ္သြားတယ္။ သူမရဲ႕ အသက္႐ူျပြန္ေခ်ာင္းနံရံေတြ က်ဳိးပ်က္ကုန္တာကုိ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ ျမင္လာရလုနီးပါး။ အက္ကြဲသံေတြကိုလည္း က်ေနာ္ ၾကားလာရလုနီးပါး။

“ေသလုိက္ အင္ဒီယန္မ။”

သူမရဲ႕ နူးညံ႔ေပ်ာ႔ေပ်ာင္းျပီး နက္ေမွာင္ေနတဲ႔ ဆံႏြယ္ေတြထဲ ၾကမ္းၾကဳတ္စြာပင္ တီးတုိးစကား ဆုိလုိက္တယ္။ ဒီေနာက္ သူမခႏၶာကုိယ္ေလး ေပ်ာ႔ေခြက်သြားတယ္။ ၾကက္ေသြးေရာင္ ေသြးစိမ္းေတြ တစ္ကုိယ္လုံး႐ြဲနစ္ေနတဲ႔ သူမကုိၾကည္႔ရင္း က်ေနာ္၊ အျပဳံးေတြ တစ္ေလွၾကီးနဲ႔ေပါ႔။

ေနာက္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီအိတ္ထဲက ျပန္ေတြ႔တဲ႔ စကၠဴပု၀ါနဲ႔ လက္ေတြကုိ သုတ္လုိက္တယ္။ သည့္ေနာက္ ဂ်ာကင္အိတ္ထဲကုိ လက္သုံးေတာ္ သံခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔အတူ ပု၀ါကုိ ျပန္ထားလုိက္တယ္။

က်ေနာ္႔အလုပ္ကေတာ႔ ျပီးသြားျပီ။ ဒါကုိ ေခြးတစ္ေကာင္ ေၾကာင္တစ္ျမီးေတာင္မွ မသိလုိက္ဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္က ထရင္နီဒတ္ ပဲေလ။

ဒီေနာက္ က်ေနာ္႔ရဲ႕ အနွစ္သက္ဆုံး ေတးတစ္ပုဒ္ကုိ ညည္းရင္း အျပဳံးမ်က္နွာနဲ႔ အနီးအနားမွာ ျဖာက်ေနတဲ႔ ဆည္းဆာေနျခည္ေအာက္ဆီ လွမ္းေလွ်ာက္လာခဲ႔တယ္။

+++++++

ကာလုိတီ ရမ္ဆူဘာ႔ရဲ႕ အေလာင္းကုိ ခြဲစိတ္စစ္ေဆးခ်က္ေတြအရ တစ္ဦးျပီးတစ္ဦး လုိက္လံ သတ္ျဖတ္ေနသူ လူသတ္သမားရဲ႕ ဓားစားခံမ်ားစြာထဲက တစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း ရဲေတြရဲ႕ ယူဆထားခ်က္္ကုိ အတည္ျပဳေပးနဳိင္ခဲ႔တယ္။

ခန္းရဲ႕ ကုန္စုံဆုိင္မွ အေရာင္းစာေရးမ တစ္ဦးျဖစ္တဲ႔ အသက္ ၃၄ နွစ္႐ြယ္ ရမ္ဆူဘာ့ရဲ႕ အေလာင္းကုိ ျပီးခဲ့တဲ့ ဗုဒၶဟူးေန႔ညေနက ကုန္စုံဆုိင္ရဲ႕ ကားထားရာေနရာမွာ သူမရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ တစ္ေယာက္က ေတြ႔႐ွိခဲ့တယ္လုိ႔ ႐ွယ္လီဒက္စ္လိုင္းက သတင္းေပးပုိ႔ ထုတ္လႊင္႔ခဲ႔တယ္။

သူမရဲ႕ ခႏၶာကုိယ္ေပၚမွာ ေတြ႔႐ွိရတဲ့ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၂ လအတြင္း ေတြ႔႐ွိခဲ့ရတဲ့ အျခားအမ်ဳိးသမီး ၈ ေယာက္က ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ဆင္ဆင္တူေနတယ္။

ေကာ႐ြန္နာရဲ႕ အစီရင္ခံခ်က္အရ အေ႐ွ႕ အင္ဒီယန္မ်ဳိးႏြယ္က ဆင္းသက္လာတဲ႔ ဓားစားခံ ၉ ဦးစလုံးဟာ သံခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ႐ုိက္နွက္ျပီး လည္မ်ဳိညစ္သတ္ခံထားရတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

မိးဖုိေဆာင္ထဲက စီးကရက္တစ္ဘူးနဲ႔ ကရစ္ဘီယာ တစ္ပုလင္ကုိ ဆြဲယူလာကာ၊ ေရဒီယုိကုိဖြင္႔ရင္း သံေခ်းတက္ေနတဲ့ သံကုလားထုိင္ေပၚ က်ေနာ္ ျပန္ထုိင္ခ်လုိက္တယ္။

ကာရစ္ဘီယာကုိ တစ္က်ဳိက္ေမာ႔ရင္း ေျခာက္ကပ္ကပ္လည္ေခ်ာင္းထဲ စီးဆင္းသြားတဲ႔ ေအးျမျမ ယမကာရည္နဲ႔အတူ သက္မျပင္းျပင္း ခ်မိတယ္။ ေဆးလိပ္ကုိ တစ္႐ွုိက္ဖြာရင္း နွာေခါင္းထဲကေန မီးခုိးလိပ္ေတြကုိ လႊင္႔ထုတ္လုိက္တယ္။

ျပီးေတာ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ က်ေနာ္႔ရဲ႕ အနွစ္သက္ဆုံးေတးကုိ အစျပဳညည္းလုိက္တယ္။

++++++++

အဲဒီမွာ က်ေနာ္ေပါ႔ - က်ေနာ္။ အျပံဳးေတြေ၀ေနတဲ့ လူမည္းမိန္းမၾကီးလက္ကုိ တြဲရင္းလႊဲရင္း ဖုန္ထူထူ လမ္းအတုိင္း ေလွ်ာက္ဆင္းလာခဲ႔တဲ႔ ဆယ္နွစ္သားအ႐ြယ္ မဲျပာျပာ ေကာင္ေလးဟာ။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ့္ေမေမရယ္ေလ။ က်ေနာ္သတိရမိတဲ့ အေမ့ပုံရိပ္ေတြနဲ႔ အခု အေမဟာ အရမ္းကုိ ကြာျခားသြားသလုိပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ပုိင္းမွာ သူမကုိ ေကာင္းေကာင္း အမွတ္မရေတာ့တာဟာ ဒါ႔ေၾကာင့္မ်ား ျဖစ္မလားလုိ႔ က်ေနာ္ထင္မိတယ္။

သူမရဲ႔ မ်က္္၀န္းက်ယ္က်ယ္နဲ႔ ျငိမ္သက္ေနတဲ႔မ်က္နွာ။ ဟုတ္တယ္။ အေမ့ရဲ႕ အေလာင္းစင္ေဘးမွာ က်ေနာ္ ခပ္မဆိတ္ ရပ္ေနမိခဲ့တယ္။

မၾကာခင္မွာပဲ ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္း ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ လူမည္းတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ က်ေနာ့္အေဖဟာ အေ႐ွ႕အင္ဒီယန္ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ျပီး ေရာက္လာတယ္။

သူမဟာ ေခ်ာေမာနဳိင္လြန္းသူ။ ႐ွည္လ်ား နက္ေမွာင္တဲ႔ ဆံႏြယ္ေတြနဲ႔ မ်က္နွာက ျပစ္မ်ဳိးမဲ႔မထင္ မ်က္နွာ။ သူမ က်ေနာ့္ကို ၾကည့္ေနတယ္။ ျပဳံးျပီး ၾကည့္ေနတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အၾကင္နာ မ်က္လုံးေတြအစား ရယ္သြမ္းေသြးတဲ့ ေရခဲျပင္လုိ ေအးဆတ္္ေျပာင္၀င္းေနတဲ႔ မ်က္လုံးေတြနဲ႔။ သူမရဲ႕အျပဳံးေတြကုိ အနီးကပ္ စူးစုိက္ၾကည့္ေလ၊ ေျမြတစ္ေကာင္က လွစ္ျပေနတဲ့ အစြယ္ေတြနဲ႔ ပုိပုိတူလာေလ။

သည့္ေနာက္ ႐ုတ္တရက္ စူး႐ွျပင္းထန္တဲ႔ ေလာင္ျမိဳက္မွဳတစ္ခု က်ေနာ္႔ ကုိယ္ေပၚမွာ ေပါက္ကြဲသြားတယ္။

ေမွာင္မဲေနတဲ႔ အခန္းၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ က်ေနာ္္ လဲေလ်ာင္းေနခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ မိေထြးဟာ ျပတင္းတံခါးမွတဆင္႔ အားယူ၀င္ေရာက္လာတဲ႔ ၀ုိးတ၀ါး လေရာင္ထဲကေန ဘီးလူးသဘက္ တစ္ေကာင္ပမာ ေပၚလာတယ္။ သူမလက္ထဲမွာေတာ့ သံခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ကုိင္လွ်က္။

သူမဟာ က်ေနာ္႔ကုိ ႐ုတ္တရက္ေအာ္ဟစ္ျပီး ေျခေထာက္ေတြကုိ သံခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ႐ုိက္ခ်လုိက္တယ္။ က်ေနာ္ သံကုန္ငုိေၾကြးရင္း သူမနဲ႔ ေ၀းရာဆီကုိ တုိးေ၀ွ႕ထြက္ဖုိ႔ ၾကိဳးစားခဲ႔တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမရဲ႕ လက္နက္မုိးသီးမုိးေပါက္ေတြနဲ႔ လြတ္ရာကုိ က်ေနာ္ ေရာက္မသြားနဳိင္ခဲ႔ဘူး။

က်ေနာ္ဟာ သံေခ်းတက္ေနတဲ႔ တစ္ခုတည္းေသာ အိပ္ယာကုတင္ကုိ မွီရင္း က်ေနာ္႔ကုိ အက်ဥ္းသမား တစ္ေယာက္လုိ ထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ႔ သံခ်ိန္းၾကိဳးေအာက္ကေန လြတ္ေျမာက္နဳိင္္ဖုိ႔ စီမံျပီးပါျပီ္။

ျပတင္းေပါက္ကတဆင္႔ ခုန္ထြက္ဖုိ႔ ျပတင္းမွန္ကုိ ခြဲမယ့္ဆဲဆဲ အခန္းတံခါးဟာ ႐ုတ္တရက္ ပြင့္ထြက္ျပီး မိေထြး ေရာက္လာတယ္။ သူမရဲ႕ ေခ်ာေမာတဲ႔မ်က္ႏွာဟာ ေဒါသေတြ အလိမ့္လိမ့္က်ံရင္း က်ေနာ္႔ေ႐ွ႕ကုိ အလွ်င္အျမန္ တုိးလုိ႔လာခဲ့တယ္။

က်ေနာ္ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ ေျခကုပ္ယူရပ္ရင္း သူမလက္ထဲက သံခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ဆြဲဆုပ္လုိက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ခံစားမွဳသစ္တစ္ရပ္ဟာ က်ေနာ္႔ကုိယ္ထဲမွာ နဳိးၾကြလာခဲ့တယ္။

သံခ်ိန္းၾကိဳးရဲ႕ ေအးဆတ္လြန္းတဲ႔ ထုိးနွက္ခ်က္ေတြၾကားမွာ အလူးအလဲခံရင္း ျဖစ္ေပၚလာခဲ့တဲ့ ငယ္ေၾကာက္ စိတ္ဓာတ္လႊာေပၚမွာ တမူျခားနားတဲ့ စည္းခ်က္သံနဲ႔ က်ေနာ္႔နွလုံးေသြးေတြ ခုန္လာပါေတာ့တယ္။

ေဒါသ… အမုန္းတရား… လက္စားေခ်ျခင္း…။

ျပီးေတာ့ က်ေနာ့္ စက္ကြင္းထဲ သူမ ေရာက္လာတာနဲ႔ သူမကုိ သံခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ ႐ုိက္ျပီး ေဆာင္႔ဆြဲလုိက္တယ္။ စပါးၾကီးေျမြတစ္ေကာင္က သူ႔သားေကာင္ရဲ႕ လည္မ်ဳိကုိ ျဖစ္ညစ္ျပီး မြန္းက်ပ္ေအာင္လုပ္သလုိမ်ဳိး သံခ်ိန္းၾကိဳးဟာ သူမရဲ႕ လည္တုိင္ကုိ ရစ္ပတ္ပစ္လုိက္တယ္။ က်ေနာ္ ခ်ိန္းၾကိဳးကုိ ေလ်ာ႔လုိက္ေတာ႔ သူမ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ျပိဳလဲက်ျပီး ေသငယ္ေဇာ ၀င္ေနတယ္။ တဒဂၤေတာင္ တုံ႔ဆုိငး္မေနဘဲ ခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ တစ္ခ်က္ျပီး တစ္ခ်က္ သူမကုိယ္ေပၚကို က်ေနာ္ ဆင့္႐ုိက္ခ်လုိက္တယ္။

သူမရဲ႕ ဟစ္ေအာ္ညည္းတႊားလုိက္တဲ့ အသံဟာ က်ေနာ္႔နားထဲမွာ ခ်ဳိျမတဲ့ ဂီတသံစဥ္ပါ။ အေဖ အိမ္မွာ ႐ွိမေနတာကုိေတာ႔ ဘုရားသခင္ကုိ ေက်းဇူးတင္မိပါရဲ႕။ ႐ုိက္ခ်လုိက္တဲ႔ ႐ုိက္ခ်က္တုိင္းမွာ အ႐ုိးေတြဟာ က်ဳိးပဲ႔ကုန္တယ္။ ရင္လွဳိက္သည္းလွဳိက္စရာ အရာအားလုံးဟာ က်ေနာ္႔ ခႏၶာကုိယ္အနွံ႔ သိမ္႔ခါသြားၾကတယ္။ သူမကေတာ႔ သတိလစ္ သြားျပီး ကုိယ္ကထြက္လာတဲ့ ေသြးေတြဟာ ၾကမ္းျပင္ဆီ ယုိစီးထြက္လာၾကတယ္။ ဧရာမ ေအာင္ပြဲပဲ။ က်ေနာ္ အရသာေတြ႔မိတယ္။ ေနာက္ ခါးကုိညႊတ္ရင္း ခ်ိန္းၾကိဳးနဲ႔ သူမလည္ပင္းကုိ ရစ္ပတ္လုိက္ခ်ိန္မွာေတာ့့ က်ေနာ္႔ ေသြးေၾကာထဲက အဆိပ္ေတြလုိ ပူေလာင္ျပင္းျပတဲ့ ေဒါသအပုိင္းအစေတြဟာ ပြင့္အန္ထြက္လာတယ္။ သူမလည္တုိင္မွာ ရစ္ပတ္ထားတဲ႔ ခ်ိန္းၾကိဳးကုိ တင္းသထက္ တင္းတင္း က်ေနာ္ ဆြဲလုိက္ေတာ႔ ပူေႏြးတဲ႔ ေသြးစိမ္းေတြဟာ လက္ေခ်ာင္းေတြ ၾကားထဲကေန တစက္စက္ က်ကုန္တယ္။

ေနာက္ဆုံးထြက္သက္တစ္ခ်က္ အျပီးမွာေတာ႔ ေသမင္းရဲ႕ ေအးဆတ္တဲ့ လက္ေတြဟာ သူမကုိယ္ထဲက ၀ိညာဥ္ကုိ ဆြဲထုတ္ ဆုတ္ျဖဲပစ္လုိက္ေတာ့တယ္။ သံခ်ိန္းၾကိဳးကို တင္းတင္းဆုပ္ထားတဲ့ လက္ကုိ ေျဖေလ်ာ့ရင္း ႐ုပ္အေလာင္းကုိ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး က်ေနာ္ ၾကည့္လုိက္တယ္။ ေနာက္ မ်က္လုံးအစုံကုိ ေမွးမွိတ္ရင္း သူမကုိယ္မွ ေသြးညီနံ႔ကုိ ႐ွူ႐ွုိက္လုိက္တယ္။

“ေသာက္ကန္းမ… ဘယ္သူမျပဳ မိမိမွဳပဲေလ။”

++++++++

“ဘင္ဂ်ီ”

ၾကမ္း႐ွ႐ွ အသံတစ္သံ က်ေနာ္႔ရဲ႕ ဦးေခါင္းထဲကုိ ျဖတ္သန္း ျမည္ဟီးသြားတယ္။ မ်က္လုံးေတြကုိ က်ေနာ္ ဖြင့္ၾကည့္လုိက္တယ္။ ဂရပ္ဖတီ နံရံပန္းခ်ီေတြ ေရးထားတဲ့ ညိဳညစ္ညစ္ ကြန္ဂရစ္နံရံဟာ က်ေနာ္႔မ်က္လုံးေတြနဲ႔ လာဆုံတယ္။

နံရံ ျပတင္းေပါက္ငယ္ေလးမွတဆင့္ အခန္းအေမွာင္ထုထဲ တုိး၀င္လာတဲ့ လင္းေရာင္ျခည္ေလးေၾကာင္႔ အ႐ုဏ္လင္းခ်ိန္ ဆုိတာကုိ က်ေနာ္ သတိျပဳမိလုိက္တယ္။

သံတုိင္ေတြၾကားကတဆင့္ အက်ဥ္းေထာင္ ခန္းေျမွာင္လမ္းဆီ ၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ ေထာင္၀န္ထမ္း သုံးေယာက္ က်ေနာ့္ကုိ ေစာင့္ဆုိင္းေနတာ ေတြ႔ရတယ္။

က်ေနာ္ မတ္တပ္ရပ္ရင္း ျပတင္းေပါက္ အျပင္ဖက္ကုိ လွမ္းၾကည္႔လုိက္တယ္။ က်ေနာ္႔ မ်က္လုံးထဲကုိ စူး႐ွေတာက္ပတဲ့ လင္းေရာင္ျခည္ေတြ သြတ္သြင္းရင္း ေန၀န္းဟာ တစ္စြန္းတစ္စ ေပၚလာတယ္။

“အခ်ိန္တန္ျပီ။”

ေထာင္ၾကပ္ေတြထဲက တစ္ေယာက္က ခပ္ထန္ထန္ စကားဆုိလုိက္တယ္။ ေနာက္ လက္ေတြ၊ ေျခေတြကုိ လက္ထိပ္ သံေျခက်င္းခတ္ရင္း လမ္းေျမွာင္အတုိင္း က်ေနာ့္ကုိ ေခၚေဆာင္လာၾကတယ္။

ေနထြက္ခ်ိန္။

က်ေနာ့္ရဲ႕ ေနာက္ဆုံးေနထြက္ခ်ိန္။
=====

၀န္ခံခ်က္
Aamina Ali ၏ Chain Reaction ကုိ ျပန္ဆုိၾကည့္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဟန္းဂု႐ြာ ဧည့္သည္ေတာ္ အေပါင္းအား ေလးစားခ်စ္ခင္လွ်က္။

No comments: